24 października 2018

49. Mona Kasten "Feel Again"

"Nikt nie zbliżał się do mnie na tyle, żeby przyprawiać mnie o dreszcz. Albo o rumieniec. Nawet nie Isaac, nieważne, jak dobrze wygląda w nowych ciuchach i z nową fryzurą. Przede wszystkim nie Isaac."
Autor: Mona Kasten
Tłumaczenie: Ewa Spirydowicz
Tytuł: Feel Again
Wydawnictwo: Jaguar
Ilość stron: 344
Moja ocena: 9/10


Opis: Sawyer Dixon jest młoda, twarda… i zawsze trzyma się na uboczu. Od śmierci rodziców z nikim nie nawiązuje bliższych relacji. Sytuacja zmienia się jednak, kiedy poznaje Isaaca Granta. Isaac w nerdowskich okularkach stanowi całkowite przeciwieństwo mężczyzn, z którymi Sawyer umawiała się na szybkie randki. Isaac, który ma dosyć statusu wiecznego singla, prosi dziewczynę o pomoc. Zawierają umowę: Sawyer zrobi z niego prawdziwego bad boya, a w zamian może utrwalić jego przemianę na kliszy fotograficznej w ramach projektu artystycznego. Jednego tylko Sawyer nie wzięła pod uwagę – emocji, które stopniowo pojawiają się między nią a Isaakiem…(Źródło: Wydawnictwo Jaguar)

"Myślę, że wychodzisz mu na dobre."


Opinia: To już trzeci tom z serii Again, a obiło mi się o uszy, że ma być wydany także czwarty i jeżeli będzie on tak dobry, jak pozostałe to ja doczekać się nie mogę! W tej części cała akcja skupia się na Sawyer i Isaacu, których mieliśmy okazję poznać trochę w pozostałych tomach. Tam pokazali nam się trochę z innej strony. W tym widzimy ich przemianę, tą zewnętrzną, ale przede wszystkim wewnętrzną. Dlatego uważam też, że powinno czytać się je jeden po drugim, mimo tego, że to trzy niezależne historie. Chociażby po to, żeby zwrócić uwagę na takie małe szczegóły, które zdecydowanie ułatwiają nam odbiór danej pozycji.

Według mnie „Feel Again” to piękna, poruszająca i życiowa historia, która dostarcza wielu emocji. Jej lektura była dla mnie czystą przyjemnością, nie raz się śmiałam, nie raz wzruszałam. Co przede wszystkim mnie urzekło? Ciekawy pomysł na fabułę oraz realistyczni i oryginalni bohaterowie, których uwielbia się od pierwszych stron. A także lekkie pióro autorki- swobodne dialogi i poczucie humoru.

Ten tom przebił według mnie nawet pierwszy, a tym większy mam do niego sentyment, ponieważ towarzyszył mi podczas mojej podróży poślubnej. Także myślę, że zostanie w mojej pamięci na dłuższy czas.




Za możliwość przeczytania tego tomu serdecznie dziękuje WYDAWNICTWU JAGUAR!







domiczyta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz