10 kwietnia 2018

24. Zbiór odpowiadań "Przytulajka"

„Przytulajka” to trzynaście chwytających za serce opowieści, w których psy, koty i inni czworonożni przyjaciele namieszają w życiu swoich właścicieli. Zwierzaki pomagają zatrzymać się w codziennej gonitwie i dostrzec serdeczność innych ludzi. Może miłość czeka bliżej niż myślisz? Ciche mruczenie, miękkie futerko, merdający ogonek i oklapnięte uszko zawsze wywołują uśmiech na twarzy. (źródło:wydawnictwo czwarta strona)


Tytuł: Przytulajka
Wydawnictwo: Czwarta Strona
Ilość stron: 464
Autorzy: Małgorzata Kalicińska, Agnieszka Lingas-Łoniewska, Karolina Wilczyńska, Agnieszka Krawczyk
Ocena na Lubimy Czytać: 7,2/10
Moja ocena: 8/10

Jestem osobą, która wyjątkowo mocno kocha wszystkie zwierzątka. W związku z tym nie mogłam przejść obojętnie obok „Przytulajki”, zbiorze opowiadań przepełnionych miłością, ciepłem i co najważniejsze zwierzętami! Z reguły nie czytam opowiadań, wolę bardziej rozbudowaną fabułą. Te jednak bardzo przypadły mi do gustu, no może prócz jednego. Opowiadanie „Spacer” to jakiś żart. Cała reszta napisana jest prostym, językiem, który przyczynia się do tego, że czyta się tę książkę z jak największą przyjemnością. Opowiadania te są o niezwykłej mądrości, przywiązaniu i bezinteresownej miłości zwierząt, miłości, która może zdziałać cuda - pokonać strach, chorobę, samotność. Niektóre z nich bardziej złapały mnie za serce i sprawiły wiele wzruszeń.
Myślę, że jest to lektura obowiązkowa dla wszystkich posiadaczy czworonogów!



domiczyta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz