5 lutego 2018

1. Colleen Hoover - "Hopeless", "Losing Hope", "Szukając Kopciuszka"

Cześć!

Na pierwszy ogień chciałabym napisać coś o serii, która mocno zapadła mi w pamięć i chwyciła za serce w wakacje 2017 roku. Amerykańska autorka książek o tematyce młodzieżowej, New Adult w 2014 wydała książkę "Hopeless", a następnie kolejne części "Losing Hope" i "Szukając Kopciuszka". Nadal nie wiem dlaczego tam późno wzięłam się za czytanie tej serii! Może dlatego, że w tamtym okresie moje serce bardziej skłaniało się ku kryminałom. 

"Hopeless" jest to opowieść o siedemnastoletniej Sky jej trudnym dojrzewaniu, przyjaźni z Six oraz miłości z Deanem. Ta historia zaczarowała mnie bardziej, niż mogłabym przypuszczać jest niesamowicie dojrzałą i piękną powieścią. Porusza trudne tematy, przepełniona bólem, jest to także historia o nadziei i wierze w lepsze jutro. "Losing Hope" przedstawia czytelnikowi znaną już historię, jednak ze swojego punktu widzenia Deana. Jest idealnym uzupełnieniem pierwszej części, rozjaśniając niektóre niedokończone wątki. "Szukając Kopciuszka" jest taką czekoladką po obiedzie, wisienką na torcie, również uzupełniającą historię Sky i Deana, ale skupiając się na dwóch innych bohaterach książki Daniela i Six. Mimo wszystko czuje pewien niedosyt , wszystko jest w tej książce bardzo skrócone, a chciałoby się więcej i więcej!





Wydawać by się mogło, że o miłości napisano już wszystko, wykorzystując te wszystkie słowa, które przekazują blask i magię uczuć. A jednak, polecam wszystkim samemu się przekonać o ile jeszcze po te książki nie sięgnęliście!

Następne książki autorki czekają już w kolejce:"November 9" , "Never Never" i "It Ends with Us". Mam dylemat po którą sięgnąć jako pierwszą. 

A wy jakie macie przemyślenia na temat twórczości Collen Hoover?

Zapraszam także na mojego instagrama!


Domiczyta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz