1 sierpnia 2019

84. PRZEDPREMIEROWO Laura Kneidl „Jednak mnie kochaj”


Autor: Laura Kneidl
Tytuł: „Jednak mnie kochaj” 
Wydawnictwo: Jaguar
Ilość stron: 480
Data wydania: 14.08.2019 r
Moja ocena: 9/10


Opis: „Kiedy Sage przyjeżdża na studia do Melview w Nevadzie, nie ma ani przyjaciół, ani pieniędzy, ani dachu nad głową. Jej konto świeci pustkami, więc śpi w samochodzie, jest zagubiona i niepewna jutra, ale jednocześnie z determinacją walczy o nowe życie. Na szczęście, wkrótce spotyka na swej drodze bratnią duszę. Sage i April szybko się zaprzyjaźniają. Istnieje jednak pewien problem – April ma brata, przystojnego amatora erotycznych podbojów, a Sage, z uwagi na swoją przeszłość, stara się trzymać jak najdalej od nieznanych mężczyzn. Stopniowo okazuje się jednak, że Luca to wrażliwy, zraniony człowiek, który podobnie jak ona potrzebuje prawdziwej bliskości. Kiedy wydaje się już, że Sage odzyskuje radość życia, przeszłość jeszcze raz pokazuje swe złowrogie oblicze i powraca jak upiór podczas radosnych świątecznych dni…”  (Źródło: Wydawnictwo Jaguar) 

Opinia: Z ręką na sercu mogę postawić książkę „Jednak mnie kochaj” na równi z twórczością Mony Kasten, a to naprawdę wiele! Laura Kneidl stworzyła wciągającą i poruszającą historię dwójki bohaterów Sage i Lucki, którzy mają za sobą trudną i bolesną przeszłość. Autorka porusza bardzo ważne kwestie takie jak: radzenie sobie z traumą i jej skutki, zdobywanie zaufania, rola bliskich osób i ich wsparcie w trudnych momentach naszego życia. Lekki styl, świetnie wykreowani bohaterowie i ciekawa fabuła sprawia, że ta książka jest nie do odłożenia, póki nie dojdziemy do ostatniej strony. 

Istotny w tego typu książkach jest dla mnie też przekaz i emocje, które taka pozycja z sobą niesie. W „Jednak mnie kochaj” ich nie brakuje. Czytając ją, smuciłam się, okazywałam radość, złościłam się i przeżywałam całą tę historię razem z bohaterami, których po prostu nie da się nie lubić (mimo tego, że nie mogę przeżyć pewnych ich decyzji...). Nie ukrywam, że to Lucka jako mężczyzna prawie idealny skradł całą moją sympatię. A po takim zakończeniu totalnie nie mogę doczekać się premiery drugiego tomu! Nowa pozycja Laury Kneidl zdecydowanie zasługuje na Waszą uwagę! Polecam z czystym sumieniem!



Za możliwość przeczytania tej książki przedpremierowo dziękuję Wydawnictwu Jaguar!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz