11 marca 2018

14. Felietony Reginy Brett

Hej!
Dziś słów kilka o serii książek, zbiorze felietonów amerykańska pisarki Reginy Brett. Felietony głównie o charakterze motywacyjnym. 

"[...] szczęście to kwestia wyboru. Jak możesz osiągnąć szczęście? Pokochaj to, co już masz."


 Autor: Regina Brett
Wydawnictwo: Insignis
Średnia ocena na Lubimy Czytać: 7,4/10
Moja ocena: 7/10

"Czasami musimy pożegnać się z tym, kim jesteśmy, żeby odkryć, kim powinniśmy się stać. Musimy zrezygnować z dobrego życia, żeby zacząć żyć wspaniale."

Z reguły nie czytam książek motywacyjnych czy też poradników. Rzadko kiedy one do mnie trafiają na tyle mocno, że chciałabym nagle zmienić swoje życie. Raczej z własnych doświadczeń powoli wprowadzam jakieś zmiany.
Niemniej jednak zbiór tych czterech książek bardzo przypadł mi do gustu. Napisane są prostym, lekkim piórem. Nie czytałam tych książek lekcja po lekcji jak leci. Sięgałam po jakąś kiedy czułam taką potrzebę i wybierałam sobie jaką chcę teraz przeczytać. Każdy felieton niesie za sobą jakąś mniej lub bardziej przydatną poradę, która być może zmotywuję Ciebie do zmian lub do poradzenia sobie z własnymi problemami i spojrzeniem na nie z innej perspektywy. 


"Każdy dzień zaczynaj z czystym kontem. Rano sięgaj po białe płótno i codziennie maluj w zapamiętaniu, bez żadnych zmartwień, bez strachu."


Myślę, że w każdej z nich znajdziemy jakiś wyjątkową lekcję, która trafi akurat do nas, a także ciekawe cytaty, które staną się naszym mottem. Ciężko mi ocenić, która z nich jest moją ulubioną, ponieważ każda ma w sobie coś wyjątkowego. Czy polecam? Zdecydowanie. 

"Goniąc za tym, czego pragniesz, możesz stracić to, czego potrzebujesz."


domiczyta

2 komentarze:

  1. Czytałam "Bóg nigdy nie mruga" i było to coś pięknego ale jakoś nie mogę zebrać się za kolejne jej książki :)

    Zostaje na dłużej i zapraszam do mnie :)
    Grovebooks

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie jest je sobie dawkować 🙂. Ja tak czy siak czasami odniosłam wrażenie, że niektóre felietony się powtarzają. Ale warto przeczytać ☺️

      Usuń