6 listopada 2019

98. Magdalena Krauze „Zaufaj mi jeszcze raz”


Autor: Magdalena Krauze
Tytuł: „Zaufaj mi jeszcze raz” 
Ilość stron: 312
Wydawnictwo: Jaguar
Data wydania: 23.10.2019 r
Moja ocena: 7/10



Opis: Po tym jak tajemnica Igora ujrzała światło dzienne, jego związek z Pauliną został wystawiony na ciężką próbę. Kobieta w poczuciu zdrady wyjeżdża, aby nabrać dystansu do sprawy oraz sił, żeby się z nią uporać. W urokliwym Karpaczu Paulina poznaje Adama – mężczyznę, którego życie boleśnie doświadczyło.Czy pobyt z dala od Igora pozwoli Paulinie spojrzeć na świat z innej perspektywy?  (Źródło: Wydawnictwo Jaguar)


Opinia: Myślę, że wiele osób czekało na dalsze losy Pauliny i Igora. Zwłaszcza po zakończeniu, jakim zaserwowała nam autorka. Drugi tom jest bezpośrednią kontynuacją historii po tym „nagłym” zakończeniu pierwszej części, dlatego nie polecam czytać bez znajomości pierwszego tomu. Podobnie jak w przypadku pierwszego tomu fabuła drugiego jest przemyślana i logicznie dąży do zakończenia, które spełniło moje wszystkie oczekiwania, jeśli chodzi o losy bohaterów. Chociaż początkowo myślałam, że autorka podąży innym torem i pokusi się o rozszerzenie tej historii na kolejne tomy. Dobrze jednak, że tak się nie stało, bo byłoby zbyt przewidywanie. Bohaterowie zostali świetnie wykreowani. Są bardzo realistyczni, zwłaszcza jeśli chodzi o zachowanie, mimo że początkowo mogłoby się wydawać, że jest kompletnie nielogiczne. Styl autorki jest lekki, a czytanie jej historii to była czysta przyjemność. Dodatkowo w tej części autorka porusza temat istotności szczerości w związku, ważność i umiejętność rozmowy z drugim człowiekiem i odbudowa zaufania. Odejmuję jej mały punkt z tego powodu, że uważam, że cała ta historia mogłaby zostać ujęta w jednym tomie, a tak czułam lekkie przegadanie historii. Mimo wszystko podobała mi się, idealna na chłodne jesienne wieczory, bo aż bije od niej ciepłem!










Za egzemplarz do recenzji dziękuję Wydawnictwu Jaguar!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz