3 lipca 2019

80. Anna Szczęsna „Testerka szczęścia”

Za każdym razem, gdy było ciężko, przypominałam ją sobie i wyobrażałam, co też by na to powiedziała. To wystarczyło. Uwierz mi, mam ją wyrytą w sercu już na zawsze. To ona jest moim kompasem.


Autor: Anna Szczęsna
Tytuł: „Testerka szczęścia”
Wydawnictwo: Kobiece
Ilość stron:
Data wydania: 19 czerwca 2019
Moja ocena: 7/10


Opis: „Agnieszka Piotrowska ma pracę, którą kocha: prowadzi blog, na którym testuje i recenzuje przepisy na szczęście. Gdy staje przed wyzwaniem znalezienia partnera na wesele siostry, poznaje Bartka, będącego w finansowych tarapatach. Agnieszka, prowadząca do tej pory bezproblemowe życie, postanawia mu pomóc, a to zapoczątkowuje gorącą, ale też burzliwą relację. Czy wyjazd w przepiękne Bieszczady i wspólnie spędzony czas pozwoli im odnaleźć prawdziwy przepis na szczęście?(Źródło: Wydawnictwo Kobiece





Opinia: Gdy za oknem temperatura nie daje żyć, lubię sięgać po lekkie i przyjemne obyczajówki. I taka właśnie jest najnowsza książka Anny Szczęsnej „Testerka szczęścia” przedstawiająca losy bardzo nietypowej bohaterki. Kobiety, która z pozoru wie, do jakich celów dąży oraz świadoma jest swoich potrzeb. Autorka nie tylko charakterystycznie wykreowała główną postać, ale i bohaterów podocznych. Styl autorki jest naprawdę jedyny w swoim rodzaju. Cudowne opisy przyrody, idealnie wyważone opisy uczuć wewnętrznych nadały tej książce wyjątkowy klimat! Wątek miłosny jest tutaj nieprzesadzony i realistyczny, a rozwój uczuć między dwójką głównych bohaterów jest bardzo naturalny. Nie jest to powieść tylko o miłości dwójki ludzi, ale opowiada o tym, jak ważne jest wsparcie bliskich osób, o rodzinie, a także o samorealizacji i akceptacji tego, co przynosi nam los.

Z pozoru jest to historia jak ich wiele, ale jednak na swój pewien sposób wyjątkowa. Rodzinna, ciepła i napawająca optymizmem. Nie pozorna, bo nie spodziewałam się, że aż tak przypadnie mi do gustu, a jednak! Polecam na letnie, długie wieczory!




Za egzemplarz do recenzji dziękuję Wydawnictwu Kobiecemu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz