27 marca 2018

17. Louise Jensen "Surogatka"

Hej!
O tej książce słyszałam tylko dobre opinie, pochwały te można znaleźć na większości polskich bookstagramów, także nie mogłam przejść obojętnie obok "Surogatki" autorstwa Louise Jensen. Czy zachwyciła mnie tak jak innych?



Tytuł: Surogatka
Autor: Louise Jensen
Tłumaczenie: Aga Zano
Wydawnictwo: Burda
Ilość stron: 400
Ocena na lubimy czytać: 8/10
Moja ocena: 10/10

"(...) przecież koniec końców i tak jesteśmy tacy sami, prawda? Skóra i kości. Prawda i kłamstwa. Każdy człowiek ma własną historię. Pogrzebane żale. Nadzieję, którą próbujemy utrzymać na wodzy, by przypadkiem nie zacząć myśleć, że możemy stać się kimś, kim nie jesteśmy"

Znasz to uczucie? Kiedy zależy ci na czymś tak bardzo, że prawie byłabyś gotowa za to zabić?Uważaj, o co prosisz…Kat i jej mąż Nick próbowali wszystkiego, żeby zostać rodzicami, i po kolejnej porażce są bliscy rezygnacji. Jednak przypadkowe spotkanie z Lisą, przyjaciółką Kat z dzieciństwa, daje parze ostatnią szansę na spełnienie marzeń. Ale przeszłość Kat i Lisy jest pełna mrocznych sekretów. Co gorsza, Kat podejrzewa, że Lisa nie mówi jej wszystkiego. Dla Kat to miała być prosta historia ze szczęśliwym zakończeniem – jednak z biegiem czasu na jej perfekcyjnym życiu zaczynają pojawiać się rysy i pęknięcia. W końcu staje się jasne, że kobieta nie może dłużej uciekać przed własną przeszłością, jeśli chce ocalić rodzinę… ( źródło: wydawnictwo Burda


To jest właśnie jedna z tych książek, o których ciężko cokolwiek napisać. Historia od razu mnie wciągnęła od pierwszych stron. Jest to thriller napisany na naprawdę wysokim poziomie. Zagadka została skonstruowana doskonale, tak jak powinno to wyglądać czyli z początku przewidywalne i proste rozwiązanie. Z każdą stroną chciałam czytać więcej. A na zakończeniu opada nam szczęka i pytamy się samych siebie "jak to?". Temat poruszany w tej książce jest bardzo delikatny, mimo tego autorka pozwoliła w fantastyczny sposób wczuć się w rolę Kat. Cała ta historia to naprawdę zaskakujący, nieprzewidywalny i doskonale skonstruowany thriller, który polecam każdemu z całego serca. Ja już wiem, że kolejne pozycje tej autorki to tylko kwestia czasu. 

domiczyta

4 komentarze:

  1. To już kolejna pozytywna opinia jaką czytam o tej książce. U mnie czeka na półce na swoją kolej i już nie mogę się doczekać kiedy ją przeczytam :) Pozdrawiam,
    bookinoman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też czytałam tylko pozytywne opinie o niej. I już wiem, że były w pełni uzasadnione. 🙂 Także wzięła bym się za nią jak najszybciej.
      Pozdrawiam ❤️

      Usuń
  2. Zgadzam się w stu procentach :)

    Pozdrawiam,
    Dominika
    domciachoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń