21 grudnia 2018

57. Agata Czykierda- Grabowska "Adam"

"Człowiek musi zostać zauważony. Musi mieć kogoś, dla kogo będzie najważniejszy, i kogoś, komu przysłoni świat."
Autor: Agata Czykierda-Grabowska
Tytuł: Adam
Ilość stron: 440
Wydawnictwo: OMGBooks
Data wydania: 18.07.2018
Moja ocena: 10/10

"Tylko ulotne momenty są tak naprawdę piękne."

Opis: Adam nie zaznał w życiu szczęścia. Po trudnym dzieciństwie i tragicznej śmierci matki trafił do domu tymczasowego, żeby doczekać osiemnastych urodzin. Później miał być zdany sam na siebie, sam stawiać czoła swoim lękom, koszmarom i niebezpieczeństwu, od którego nikt nie mógł go uchronić. Nie spodziewał się, że los postawi na jego drodze dziewczynę o zielonych oczach i wielkim sercu, które czuje zbyt mocno. Nie wiedział, że ona także skrywa bolesną tajemnicę, której dotychczas nikomu nie wyjawiła. Nie mógł przewidzieć, że zrodzi się między nimi miłość – czysta i młodzieńcza, ale też namiętna i obezwładniająca. Miłość, która uratuje ich na tysiąc różnych sposobów. (Źródło: Strona Autorki )


"Nie wszystkie bajki są dobre i nie wszystkie kończą się dobrze, ale niektóre z nich możemy sami zmienić."

Opinia: Ciężko mi znaleźć słowa, które opisałyby to, jakie wrażenie wywarła na mnie ta książka. Po tylu pozytywnych opiniach oczekiwania miałam wielkie. I nie zawiodłam się! Od samego początku ta historia niesamowicie mnie pochłonęła! Jest jednocześnie smutna, ale i ciepła. Napisana prostym, ale przepięknym językiem, który jest obfity w cudowne cytaty. Relacja głównych bohaterów jest bardzo intensywna, szczera i przepełniona emocjami, które chwytają za serce. Mimo tego, że ta książka należy do gatunku „New Adult” to jest ona bardzo dojrzała i niezwykle poruszająca. „Adam to historia o bólu, braku akceptacji, ogromnego pragnienia miłości i szczęścia. Nietuzinkowa opowieść, nietypowy romans, który dostarczył mi wielu wzruszeń, przemyśleń i łez. Z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że to jedna z najlepszych książek, które miałam szansę przeczytać w tym roku. I mogłabym ją z całą odpowiedzialnością porównać do twórczości Colleen Hoover, którą także uwielbiam! Wiem, że na pewno zakupię swój egzemplarz i wrócę jeszcze do tej fantastycznej historii. 

Jeszcze raz serdecznie dziękuje Dominice, która zorganizowała booktour z tą książką i dzięki temu miałam okazję poznać tę niesamowitą historię. Zapraszam także na jej bloga i profil na Instagramie.  



domiczyta


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz